Virka amigurumi -

Gratis mönster att vänta!

Oj, så länge sedan det var jag skrev något här! Det är verkligen helt otroligt så fort tiden går. Jag virkar fortfarande, men inte alls lika mycket längre och virkandet består nu för tiden inte så mycket av amigurumifigurer utan mest av beställningar på babyskor faktiskt...men det är roligt att virka det också!

Känner ni att julen är på väg? Hittills har jag inte haft så mycket julkänsla, men de senaste dagarna har det faktiskt börjat smyga sig fram så smått. Något annat jag har funderat fram och tillbaka på de senaste dagarna är att erbjuda er alla mina mönster helt gratis, d.v.s. även mönster på mina babyskor och på enhörningen och dinosaurierna som i dagsläget är köpemönster. Så jag har precis bestämt mig för att jag ska göra det!

Håll utkik på bloggen de kommande timmarna/dagarna, så kommer alla mina mönster att läggas upp här gratis. Se det som en lite för tidig julklapp från mig till er och som ett försenat sätt att fira mina 100 000 besökare.

Tusen tack till alla virktokiga där ute för att ni fortsätter läsa min blogg trots att jag aldrig uppdaterar den längre och jag hoppas ni fortfarande har mycket glädje av mina mönster, även om jag blivit ganska dålig på att uppdatera med nya...men vem vet, det kommer kanske det också när man minst anar! :)


Kommentarer
Skrivet av: Ewa Ryberg

Hej! Jag skulle så gärna vilja virka Nalle Puh och hans vänner till mitt barnbarn, men jag kan inte hitta beskrivning någonstans. Skulle du kunna göra sådana mönster.

Tack på förhand......../Ewa

2011-12-19 @ 05:46:23
Skrivet av: Tina Andersson

Saknar mönster på någon hund, prinsessa, döskallar, skelett samt på Nalle Puh men annars är utbudet toppen och lättfattade.

2012-02-25 @ 00:17:40
Skrivet av: Lisbeth Larsson

Hej.

Jag har försökt skriva ut gratismöstret till "En viss nalle....."

men jag hamnar på någon Google-sida.

Kan du mejla det till mig istället.

Har precis gjort klart ett par babyconverse. Urgulliga!

2012-07-12 @ 10:56:56
Skrivet av: Barbro

Hej har försökt få fram mönstret på den vita kaninen men ej lyckats, vill du mejla set till mig
Mvh

2012-11-04 @ 17:31:54
Skrivet av: Ewa Berglund

Upptäckte fenomenet amigurumi idag och hittade din sida med mönster. Vilken lycka!!! Mitt barnbarn fyller två år om tre veckor så nu ska här virkas.
Hälsningar Ewa

2015-01-17 @ 19:45:23

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback