Virka amigurumi -

Vinn produkter från Cliniderm!

Här kommer ett inlägg som visserligen inte har med virkning att göra, men som jag ändå tror att ni kommer tycka är spännande, eftersom en utlottning är inblandad! :) Jag är som ni kanske vet medlem i Buzzador och har fått testa 3 olika produkter från Cliniderm. Min uppgift är nu att buzza om dem, d.v.s. berätta vad jag tycker och även lotta ut fyra paket till er läsare, så att ni också får chansen att testa Cliniderms produkter.

 


Följande produkter, som samtliga är för normal/torr hy, fick jag testa:



Ultra Soft Cleansing Milk

En rengöringsmjölk som avlägsnar både smuts och make-up samtidigt som den bevarar hudens fuktbarriär.

Plus: Jag gillar verkligen att den är multi-effektiv och både tar bort sminket, rengör och återfuktar på en och samma gång, så man inte behöver hålla på med en massa olika produkter. Huden känns len och skön efteråt.

Minus: Den är lätt parfymerad, så man får vara lite försiktig i området kring ögonen när man tar bort make-upen.

 

Active Protection Daycreme

En dagkräm med bl.a. vitamin C och andra antioxidanter som skyddar huden.

Plus: Jag gillar pumpflaskan! Hygieniskt och enkelt, med rätt dosering på ett kick. Den luktar gott och känns skön på huden, som blir len och mjuk.

Minus: Den sjunker inte in så snabbt i huden, lägger sig lite som en hinna – vilket troligtvis beror på att den innehåller någon form av silikonolja (dimethicone). Men det gör att huden känns len och slät…


Age Delay Serum

Ett serum som ska användas under den vanliga dag- eller nattcremen för att jämna ut huden och motverka framtida ålderstecken.

Plus: Även här en praktisk pumpflaska. Huden känns faktiskt slätare efter användning, men precis som med dagcremen är det lite av en extra hinna som hamnar ovanpå huden.

Minus: Det är ju alltid svårt att bevisa om såna här produkter funkar eller inte, att veta när framtida ålderstecken kommer och var de hamnar är ju inget man kan förutså direkt (även om det hade varit bra!) :)

 

Allt som allt är jag nöjd med produkterna från Cliniderm och jag tycker definitivt att ni ska testa dem också! Därför lottar jag ut 4 små paket med prover på 2-5 ml av inte mindre än 6 olika produkter från Cliniderm! Värdet på ett paket är ca 200 kronor.

 


Om du vill vinna ett paket, behöver du bara besöka Cliniderms hemsida och leta rätt på svaren på följande frågor:

 

1) Var kan man köpa Cliniderms produkter?

2) Hur många olika rengöringsprodukter har Cliniderm?

3) En av Cliniderms rengöringsprodukter innehåller ingen parfym. Vilken?

4) Vilken av Cliniderms dagcremer ska du välja om du har normal/blandad hy?

5) På vilket sätt är mäns hud annorlunda än kvinnors? (En sak räcker)

 

Skriv dina svar tillsammans med en motivering till varför du vill vinna setet i en kommentar till detta inlägget och ange din e-mail adress där jag kan nå dig. Jag vill gärna att du mailar ett par rader till mig också om du vinner när du testat produkterna och berättar vad du tycker.

 

Kommentarsfuktionen är tillfälligt ändrad så att jag måste godkänna alla kommentarer som görs innan de visas – detta för att ni inte ska kunna tjuvkika på varandras svar. Tävlingen slutar redan om en vecka, den 13 januari – så snabba på! Fram tills dess kommer alla kommentarer att behöva godkännas av mig innan de visas.

 

Är du sugen på att själv testa nya produkter och bli en Buzzador? Registrera dig här – det är helt gratis!


Kommentarer
Skrivet av: Fiff

Jag kan testa att vara med... Hittade inte första svaret, men har för mig att man köper cliniderm på apotek. Det finns 5 produkter i rengöringsserien. Produkten utan parfym är VELVETLY SMOOTH CLEANSING OIL, dagcremen för normal/blandhy är HYDRA INTENSE DAY CREAM och männens hud är cirka 22 % tjockare än kvinnans.

2011-01-06 @ 08:58:09
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/
Skrivet av: Malin

1) På Apotek

2) 5 st

3) VELVETLY SMOOTH CLEANSING OIL

4) HYDRA INTENSE DAY CREAM

5) 22% tjockare



Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

Kram//Malin

2011-01-06 @ 19:27:43
Skrivet av: Hanna Fornhem

Hej!



Jag vill gärna vara med och tävla.

Svaren är:

1. På apoteket

2. 5 för kvinnor, 2 för män

3. VELVETLY SMOOTH CLEANSING OIL är utan parfym

4. HYDRA INTENSE DAY CREAM är för den med blandad/normal hy

5. Mäns hy innehåller mer kollagen. den är grövre och oftast fetare.



Min motivering:



Om ögonlocken flyttar på sig när man sätter på ögonskugga och kråkfötterna vid ögonen spretar mer än fransarna inser man att man behöver NÅGOT. Hoppas få prova Cliniderm, för att se om det är det något som jag så väl behöver.



Må gott!

Hanna



2011-01-06 @ 22:51:35
URL: http://hanna.fornhem.se
Skrivet av: Emma

1) på apoteket

2) 5

3) Velvetly smooth cleansing oil

4) Hydra intense day cream

5) mäns hud innehåller mer collagen



Jag skulle vilja vinna detta paket då jag helt enkelt inte har råd att köpa nå ansikts produkter vilket jag är i STORT behov av

2011-01-07 @ 01:34:02
Skrivet av: Elin

1) Var kan man köpa Cliniderms produkter? - På apoteket.



2) Hur många olika rengöringsprodukter har Cliniderm? - 5



3) En av Cliniderms rengöringsprodukter innehåller ingen parfym. Vilken? - Velvetly smooth cleansing oil



4) Vilken av Cliniderms dagcremer ska du välja om du har normal/blandad hy? - Hydra Intense Day Cream



5) På vilket sätt är mäns hud annorlunda än kvinnors? (En sak räcker) - Den är ungefär 22% tjockare.



Först vill jag tacka för en jätte härlig blogg. Min motivering är anledningen till att jag hittade hit. Jag har en sjukdom som heter Endometrios och har äntligen fått en behandling (efter att jag sökt hjälp i 7 år) (ska inte babbla om den sjukan nu, men du kan läsa mer om det i min blogg). I alla fall kommer jag tillbringa mycket tid i soffa eller säng en tid framöver. Pyssla är en av sakerna som gör att jag inte blir galen. :)



Jag är påväg att påbörja en behandling som antagligen kommer bli smärtsamt, till att börja med, och framför allt försätta mig i klimakteriet (jag är 27 år gammal). Detta innebär också att jag antagligen kommer få det jobbigt med min hy (hormoner är jäkliga på det viset).



Så, mer kortfattat, det hade varit jätte roligt att vinna dessa produkter då det båda skulle kunna hjälpa min hy, så jag inte ser ut som en tonåring igen, plus att jag skulle bli överlycklig. Enda gången jag vunnit något var 200 kronor på bingo (och det var JÄTTE roligt!).



Hur du än väljer, så tycker jag otroligt mycket om din blogg. Och jag kommer kika in hit för att få inspiraton då jag sett på alldeles för mycket dags tv, och antagligen håller på att göra en Oprah arigurumi. :)



Många kramar!

2011-01-07 @ 15:08:08
URL: http://endoelin.blogspot.com
Skrivet av: Maria B

1) På apoteket

2) 5 för kvinnor, 2 för män

3) VELVETLY SMOOTH CLEANSING OIL

4) HYDRA INTENSE DAY CREAM

5) Mäns hud är ca 22% tjockare



Min motivering: Jag har länge velat testa dessa produkter som jag tror kommer passa min hy och livsstil perfekt!

2011-01-11 @ 13:18:06
Skrivet av: Anette A

1) På Apoteket

2) 5

3) Velvetly smooth cleansing oil

4) Hydra intense day cream

5) Den innehåller mer kollagen



Min motivering: Det verkar vara spännande och bra produkter som jag gärna vill testa! Men de är lite dyra så om jag först kan få testa ett provkit så kommer jag inte vara lika osäker sedan på att köpa dem om jag tycker de är bra!

2011-01-12 @ 07:12:28
Skrivet av: Petra

1) På apoteket

2) 3 rengörningsprodukter

3) VELVETLY SMOOTH CLEANSING OIL

4) HYDRA INTENSE DAY CREAM

5) Män har en grövre , mer storporig hy.



Motivering; en fattig student som inte har råd med hudvård, inte kvalitetshudvård iafl:( .. och jag är verkligen i behov utav det , min hy har blivit så extremt torr nu i vinterkylan och jag behöver verkligen skämma bort den lite.. För annars blir det bara värre och värre, jag har tävlat och tävlat i julas om hudvård , men inte vunnit en enda kräm :( Så nu hoppas jag verkligen på detta fina set, det hade verkligen gjort mig glad vill jag lova.. Kontakt: [email protected]



2011-01-12 @ 13:18:33
Skrivet av: Elin J

Hej, här kommer svaren på frågorna:



1) Cliniderm kan köpas på Apoteket

2) 5 rengöringsprodukter för kvinnor och 2 för män.

3) Velvetly Smooth Cleansing Oil

4) Hydra Intense Day Cream

5) Mannens hud innehåller

mer kollagen vilket ger huden bättre elasticitet



Motivering:

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Med bra produkter från Cliniderm stående i badrumsskåpet skulle det bli mycket lättare att hålla huden ung och fräsch!

2011-01-12 @ 15:36:51
URL: http://fairy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback