Virka amigurumi -

Glass i stora lass!

Jippi - jag har blivit uttagen via Buzzador att testa 3 nya sorters laktosfri glass från Åhus Glass!

Vilken smak tycker ni låter smarrigast?
Chokladstund - chokladgräddglass med chokladrippel och stora chokladbitar
Vaniljgryning - vaniljglass med tranbäs/acerolarippel och stora chokladbitar
Jordgubbsskymning - jordgubbsglass med massor av marshmallows




Vill du också blii Buzzador och testa produkter? Det är helt gratis och du kan anmäla dig på denna länken:
Bli en Buzzador!

Kommentarer
Skrivet av: Elisabeth

Helt klart Jordgubbsskymning, känner nästan smaken i munnen bara jag läste ordet...

MMMMM

2011-12-01 @ 22:58:04
URL: http://parlorochstickor.blogspot.com
Skrivet av: Lina

Hej, får jag ställa en fråga till dig kring ett helt annat inlägg på din blogg? Jag googlade "amigurumi ekorre" och fann ett inlägg som du gjort 2009 med två söta ekorrar (http://crochetamigurumi.blogg.se/2009/december/god-jul.html). Du skulle inte vilja berätta varifrån du fick mönstret till dessa? De var ursöta! Mvh Lina

2011-12-11 @ 09:42:13
Skrivet av: Virka amigurumi

Hej Lina!

När amigurumi var nytt för mig och jag började blogga, virkade jag massor på fri hand utan att skriva ner mönster. Mycket hamnade på bloggen, men inte allt och jag tror att ekorrarna är ett resultat av min tidiga "frihandsvirkning".



Så tyvärr minns jag inte att det ska finnas ett mönster till dessa, tyvärr var jag alldeles för ivrig och otålig i början för att orka skriva ner mönster. Det ångrar jag själv idag också, men jag får väl skylla på att kreativiteten sprudlade så med mitt nyfunna intresse, att jag hade inte tid. :)

2011-12-11 @ 11:55:20
URL: http://crochetamigurumi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback