Virka amigurumi -

Testa babyprodukter via Buzzador

Jag är ju som en del av er kanske redan vet med i Buzzador och snart ska jag få testa en tandkräm som ska ge vitare tänder, Pepsodent White Now.


Buzzador söker nu fler testpersoner med småbarn och bebisar som är födda under 2010 och 2011. Som Buzzador får du som småbarnsförälder möjlighet att prova t.ex. barnmat, blöjor, nappar och annat helt gratis, mot att du berättar vad du tyckte om produkten och gärna även delar ut några produktprover till t.ex. vänner och familj och berättar för dem om produkten.

Eftersom jag får MÅNGA beställningar på virkade converseskor antar jag att det finns många småbarnsföräldrar där ute som läser eller hamnar på min blogg. Skulle ni vilja bli Buzzadorer och testa babyprodukter, registrera er gärna på den här länken så tror jag att det snart kommer en ny spännande kampanj till er och babyn att testa! :)



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Ha en underbar påskhelg

2011-04-23 @ 17:19:51
Skrivet av: sunna

Ha en underbar påskhelg

2011-04-23 @ 17:20:28
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Skrivet av: Virk I Rutan

Hoppas du har haft en bra påskhelg:)

2011-04-25 @ 13:18:22
URL: http://virkirutan.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback