Virka amigurumi -

Och vinnaren är...

...Ingela aka Pysselpinglan, som skriver på den här bloggen!

Priset är ju Mia Bengtssons bok "Virka roliga amigurumis", som kommer att vara signerad speciellt till Ingela av Mia själv. Ingela fick också mina mönster på virkade dinosaurier och virkad enhörning som en liten bonus.

Stort grattis till dig, Ingela och tack till alla som var med och tävlade den här gången!

Nästa utlottning sker vid 100 000 besökare, så jag ska börja klura lite på ett fint pris redan nu. Ni kanske kan hjälpa mig lite, genom att berätta vad ni helst av allt skulle vilja vinna? :)

Kommentarer
Skrivet av: Pysselpinglan

Åh så otroligt glad jag är !! =)=) Har levt på den här vinsten hela dagen, tack så himla mycket för att du anordnade tävlingen =) Håller på å betar av mina halvfärdiga amigurumis så att jag kan sätta igång med något av dina fina mönster sen, är så sugen ! =)

2011-04-17 @ 18:22:28
URL: http://www.pysselpinglans.blogspot.com
Skrivet av: proviva

jag skulle vilja vinna din sån där kille du gjorde som igentligen skulle bli en björn :D

2011-04-25 @ 10:45:40
Skrivet av: Pysselpinglan

Hejsan! Skulle bara säga att nu har det blivit en färdig enhörning om du ville se... Finns på min blogg... =)=)

2011-05-07 @ 21:23:46
URL: http://pysselpinglans.blogspot.com
Skrivet av: Lillemor Johansson

Jag är här för första gången och beundrar din blogg som är jättetrevlig men jag saknar/hittar inte "knappen" där jag kan klicka på för att följa bloggen.

Lycka till i fortsättningen.

2011-08-17 @ 08:29:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback