Virka amigurumi -

Gratismönster på en viss nalle...

Här kommer äntligen ett nytt gratismönster från mig! :)
Jag kommer att ha både gratis- och betalmönster på bloggen men det var väldigt länge sedan jag lade ut något gratismönster så det ska jag försöka bättra mig lite på!

Nallen kan varieras i det oändliga med olika färger o.s.v. men den här virkades med inspiration från en viss Nalle Puh. :)



Mönstret finns att ladda hem här:
Nalle mönster

OBS! Det hade smugit sig in ett litet fel i mönstret, kroppen ska på varv 8 virkas i 20 fm innan man börjar göra minskningen på varv 9 istället. Jag har ändrat i länken men för er som redan hunnit börja virka, tänk på det för annars blir kroppen lite för kort. :)

Kommentarer
Skrivet av: Elsa

Helt underbar liten nalle, tack för mönstret! :)

2010-09-12 @ 21:29:01
URL: http://elsa-e.blogspot.com
Skrivet av: Zanya

Tack!! Han är underbart söt =))

2010-09-13 @ 12:34:41
URL: http://www.zanya.se
Skrivet av: Åsa

TACK! Hoppas min blir lika fin :) / Åsa

2010-09-13 @ 12:43:43
Skrivet av: sunna

Tusen tack för mönster

2010-09-17 @ 23:15:35
Skrivet av: johanna

Hej!! ville bara höra me dig om de e okej att länka till din logg för tips på bra mönster?? e de inte okej tar ja bort inlägget om din blogg.

// Johanna

2011-07-04 @ 11:31:30
URL: http://mylifewhitamigurumis.devote.se/
Skrivet av: MommoHulen

Hej igen. Stöter på samma problem här som med ankan. Kommer ut på någon Google-sida: Docs

Create and share your work online



Kanske kan du e-maila mönstret till mig.

Bara älskar din blogg och alla sååååå fina grejer du virkat, du är så duktig, önska att jag vore lika uppfinningsrik, men får inte ihop det.



Fortsätt hitta på olika amigurumi,er :D

MommoHulen

2012-01-26 @ 13:06:17
Skrivet av: Anonym

Hej skulle vilja virka denna söta nalle men kommer in på google som de andra. Vet du vad som är fel? skulle du vilja skicka mönstret till mig? Tack Esther

2012-06-21 @ 21:12:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback