Virka amigurumi -

Buzzador - Erbjudande från Lumene

Idag fick jag ett intressant kampanjerbjudande från Buzzador - att få testa Lumenes nya dagcreme med hjortron!



Det känns som en rätt spännande och "nordisk" produkt just med hjortronen. Jag hoppas att jag kommer med!
OM jag kommer med i den här kampanjen tänkte jag att mina läsare skulle få chansen att testa produkten också, mot att ni berättar för mig vad ni tycker. Så låt oss hålla tummarna! :)

Vill du också bli en Buzzador och prova nya produkter och/eller tjänster helt gratis, mot att du berättar om produkten för vänner och bekanta och sedan ger feed-back på vad ni tyckte om produkten eller tjänsten? Bli medlem här - det är helt gratis!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback