Virka amigurumi -

Testpanel virkade converse

Sökes: Baby 0-12 månader till att testa virkade skor!

Jag har fått mycket respons på mina virkade converse och det är jättekul att så många tycker de är fina!
Jag funderar nu på att ta beställningar på virkade converse men skulle först vilja "testa" de på några små babyfötter.

Så därför ber jag mina läsare att anmäla sig här i tråden om man vill ha ett par virkade converse  - helt gratis givetvis - mot att man skickar en bild till mig med skorna på fötterna, som jag får lov att publicera på bloggen, samt ger mig lite feed-back på hur man tycker att de passar o.s.v.

De 3 första som har en baby i lämplig ålder (0-12 månader) och som kommenterar detta inlägg får ett par virkade skor hemskickade att prova, ge feed-back på och sedan givetvis behålla.

Ni kan välja mellan röda, rosa, svarta eller ljusblå. Glöm inte att uppge babyns fotlängd i centimeter och er mailadress så jag kan kontakta er för att få er hemadress också dit jag kan skicka skorna.

Till Erik: Du är en av testpersonerna tänkte jag! :) Jag har tänkt göra en specialvariant som har en slags sula fastsydd undertill som motverkar att man halkar, nu när du är så duktig och har lärt dig stå och nästan gå. :D


    

Kommentarer
Skrivet av: Saannis Fru & Mamma till E

Min dotter är 4 månader på lördag och hon hade passat jätte fin i Converse skor :) Har själv funderat på att virka men inte haft tid, så det hade varit roligt att provtesta till dig!!



Mejl: [email protected]

2010-05-26 @ 18:24:19
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Skrivet av: Saannis Fru & Mamma till E

komplettering - babynsfotlängd; 9cm och önskar ett par rosa!

2010-05-26 @ 18:28:05
URL: http://www.metrobloggen.se/saanniscarlos3
Skrivet av: tina

hej, min lilla kille 9 mån vore jätte cool i ett par converse skor:) de är ju så snygga / coola



mvh tina

2010-05-26 @ 18:30:38
URL: http://sakerfrantira.blogspot.com/
Skrivet av: tina

komplettering - 12 cm och önskar svarta eller blå



[email protected]

2010-05-26 @ 18:34:01
Skrivet av: Malin

ah vad roligt ide! Har tyvarr ingen bebis att bidra med haha men tycker absolut att de ar superfina!

2010-05-26 @ 19:17:19
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Skrivet av: Jennie

Åh, nej! Min dotter är för stor för att vara med! Hon är 1½ och passar ju därför inte riktigt i din målgrupp. Men med en sula på verkar ju väldigt bra! Om du är intresserad av att utveckla det till lite större storlekar eller sälja mönster så är jag intresserad!

2010-05-27 @ 12:57:35
URL: http://mammaspyssel.blogspot.com
Skrivet av: Anna

Har en son på 5 1/2 månad med ca 10 cm stora fötter som nog säkert sklle gilla virkade converse i rött eller svart. Dom på bilderna va ju supersngga.

/Anna

2010-05-27 @ 14:29:29
URL: http://[email protected]
Skrivet av: Erik & Hugo

Shysst! Jag behöver verkligen skor för jag tar av mina mockasiner hela tiden och mamma blir tosig. Gärna röda eller svarta! 10 cm!

2010-05-27 @ 20:03:28
Skrivet av: inger

Hej

Skorna se jätte fina ut, va duktig du är, Jag undra om man kan få mönstret eller köpa et mönster, skulle så villja virka ett par till mitt barnbarn som kommer i December,Tackar på förhand.

V-H-L Inger

2010-08-17 @ 19:57:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback