Virka amigurumi -

Mera dojor till bebbarna!

Oj, testpanelen fylldes snabbt! Vilken tur att man har läsare med bebbar som är villiga att testa skor! :D

Först tänkte jag ju virka 3 par skor att testa, men ska vara lite juste och virka hela 5 par så de blir ordentligt testade. Anledningen är också att jag vill testa ett par stycken med sula också.

Så här är de lyckliga i testpanelen:

Erik, 12 månader får ett par röda med "sula" under

Saanis har en dotter på 4 månader som får ett par rosa

Tina har en son på 9 månader som får ett par blå

Anna har en 5½ månader gammal son som får ett par svarta

Och slutligen så får även Jennie ett par röda med "sula" under att testa till sin "stora" dotter på 1½ år.

Jag hoppas både ni och bebbarna blir nöjda med dojorna!

Kommentarer
Skrivet av: Sunna

Synd jag inte har småbarn för de är så underbara

2010-05-28 @ 16:45:07
Skrivet av: Erik & Hugo

Superduper! Ser fram emot mina nya pjucks!

2010-05-28 @ 21:28:33
Skrivet av: Britt

Jättesöta! Så synd att mina barn är 15 och 16 år....;-)



Kram Britt

2010-05-29 @ 07:45:19
URL: http://prillig.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback