Virka amigurumi -

Två roliga paket!

Idag har jag fått två roliga paket med Posten!

Det första kom egentligen redan i onsdags men jag har inte hunnit hämta ut det förrän nu:



Som ni säkert förstår är det min amigurumi från Amigurumi i Fokus amigurumibyte! Duktiga Yarrow har virkat denna mycket charmiga bläckfisk som jag blev väldigt glad över!

Sen fick jag ett paket från Charming Crochet för att jag vann deras tävling där man skulle motivera om och varför man ville köpa garn på nätet. Jag fick ett jättefint ljust gulgrönt garnnystan av ekologisk bomull och ett par små svarta säkerhetsögon som jag ska testa. Jag tror redan jag vet vad jag ska virka av detta faktiskt! :D



Dessutom har våren redan kommit till oss i södra Sverige med mycket sol och nästan ingen snö och is kvar längre. Vilken härlig start på helgen!

Kommentarer
Skrivet av: Elisabeth

ja visst är det underbart att det verkar som om våren har kommit.. Det droppar från taken och solen lyser nästan obarmhärtigt.. I går grillade sambon för första gången i år... Underbart.

Ska bli spänande att se vad garnet kommer att växa fram till...

2010-03-10 @ 05:58:20
URL: http://lizzyelisabeth.panatet.se
Skrivet av: kickan34

haha den där bläckfisken va härlig! :D

2010-03-28 @ 03:30:44
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback