Virka amigurumi -

Beställa virkade converse

Orkar du inte virka själv utan vill beställa ett par färdigvirkade converse, går det bra att maila mig på [email protected] och göra din beställning.

P.g.a. olika garnåtgång och tid att virka de olika storlekarna har jag fått ändra mina priser:

Prematur/Nyfödd (8 cm) kostar 100 kr inkl. frakt
0-3 månader (9 cm) kostar 110 kr inkl. frakt
3-6 månader (10 cm) kostar 120 kr inkl. frakt
6-9 månader (11 cm) kostar 130 kr inkl. frakt
9-12 månader (12 cm) kostar 140 kr inkl. frakt

OBS! Åldern är en riktlinje, mät foten om möjligt!

Välj mellan följande färger: Röd, svart, blå, rosa eller naturvit. Har du andra önskemål om färger, kontakta mig så ska jag försöka tillgodose det!

Räkna med att det tar upp till en vecka innan du har skorna efter bekräftad beställning och mottagen inbetalning till mig.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback