Virka amigurumi -

Några nyårslöften?

Har ni avgett några nyårslöften? Jag har ett, men det vill jag inte avslöja för då kommer jag garanterat inte kunna hålla det.



Många avger ju löften om att äta mindre godis och andra onyttigheter - men de här pralinerna är garanterat kalorifria! Det har blivit en hel del gott i julhelgen och framför allt choklad, så nu kommer jag att ägna mig mer åt virkade praliner istället. De är jätteroliga att göra och går snabbt. Man kan göra alla unika och det är kul att komma på nya sätt att dekorera de på. Och det bästa är som sagt - man går inte upp i vikt av dem! :)

Kommentarer
Skrivet av: Lilli Broberg

Hej!



Vilka fina saker du virkar! Jag är grymt imponerad! Själv så har jag inte lärtmig att virka ännu men jag vet att min lilla 4åring skulle älska det fina mumintrollet som du har virkat. Om du fortfarande tar emot beställningar så vill jag hemskt gärna beställa en sådan. Jag hittade inte någon mailadress till dig men om du mailar mig så skickar jag med mina kontaktuppgifter.



Hälsningar, Lilli

2010-01-08 @ 20:05:21
Skrivet av: sunna

Funderar starkt på att införa köpstopp på semlor, vad tror du om det

2010-01-08 @ 23:26:37
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Skrivet av: Tina

Jättefina saker du har virkat finns det någon möjlighet att du lägger ut mönstert på pralinerna inom kort. Jag är väldigt imponerad av dem plus allt annat speciellt din fina sköldpadda och lilla My.



Hälsningar från Tina

2010-02-20 @ 21:18:09
Skrivet av: Linnéa

Man får snarare starka händer ^^ Urgulliga

2011-02-22 @ 13:53:59
URL: http://linneasunden.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback