Virka amigurumi -

Och vinnaren är...

Äntligen kan jag meddela att vinnaren av boken "Virka läskigt söta figurer" blev Emma. Jag ville vänta med att meddela vem som vann tills jag fått svar från vinnaren, så jag säkert hade fått rätt e-mail och nu har jag fått svar och adressen till henne!

Så boken är på väg till en lycklig ägare och vi ser alla fram emot nästa tävling som kommer vid milstolpen 25 000 besökare. Tack alla som var med i tävlingen och som hjälper till att göra min blogg till vad den är!

Jag har förresten en rolig liten nyhet som rör amigurumi, men den berättar jag senare idag eller imorgon... :)

Kommentarer
Skrivet av: Emma J

Tusen tack!!!!!!

Jag ser fram emot mitt pris och att få virka dom!

2010-02-10 @ 13:56:52
Skrivet av: Lotte

Grattis till vinnaren..

2010-02-10 @ 17:12:10
URL: http://akleja.org/wordpress/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback