Virka amigurumi -

Ett livstecken och mönster på julgris

Det var länge sen jag skrev på bloggen. Tyvärr är ju hösten i allmänhet och december i synnerhet en ganska stressig period och det har varit mycket annat som tagit min tid på sista tiden. Så tyvärr har jag varken hunnit virka så mycket eller sköta om bloggen.

Min trogna läsare Åsa har dock hjälpt mig lite och gästspelar här på min blogg med mönster på en fantastiskt söt julgris som hon själv har gjort! Visst är den fin? Åsa har ingen egen blogg men får låna min lite nu när jag inte hinner virka så mycket som jag skulle önska.



Mönster på julgris av Åsa Jansson

Tack Åsa för det fina mönstret! :)


Kommentarer
Skrivet av: sunna

passar perfekt nu med en julgris, Tack

2010-12-06 @ 23:25:58
Skrivet av: Elisabeth

Så söt så här i juletider....

2010-12-13 @ 21:09:34
URL: http://lizzyelisabeth.panatet.se
Skrivet av: linnea-maria

Vad söt den är!! :)

/Therese

2010-12-14 @ 07:42:37
URL: http://linneapalandet.blogspot.com
Skrivet av: Lena

Hej vilken underbar liten gris, tack för att du delar med dig av dina mönster, god jul :)

2011-12-08 @ 08:08:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback