Virka amigurumi -

Mitt sidoprojekt - My side project

Jag pendlar totalt 2 timmar fram och tillbaka till jobbet med tåg varje dag och äntligen har jag hittat något kul att fördriva tiden med! Detta är ett sidoprojekt bredvid tonårstjejen, som är lite för stor och avancerad att ta med på tåget. En söt liten larv som består av en massa bollar är både lätt och snabb att virka! Det är  den här veckans pendlarpyssel.

     

I commute by train to work every day for 2 hours and finally I have found something fun to do on the train! This is my side project besides the teenage girl, which is a bit to big and complicated to crochet on the train. A cute little caterpillar that just consists of a number of balls is easy and fast to crochet! It's my "commuting crochet project" this week. 

Kommentarer
Skrivet av: Marika på Odlingspyssel

hehe och jag som tycker jag är duktig om läser på tunnelbanan, du slår mig med hästlängder :)

2009-07-28 @ 01:46:52
URL: http://odlingspyssel.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback