Virka amigurumi -

Julklappen till mig själv!

Tack snälla ni för era fina kommentarer! Idag känns det bättre igen och kreativiteten är tillbaka. Jag har t.o.m. beställt en jättefin julklapp till mig själv - nämligen engelska amigurumiböcker. Jag vill ha dem NUU!

Det var väldigt svårt att välja vilka jag helst ville ha, men till slut blev det dessa fyra som blev mina absoluta favoriter:






Det var evigheter sedan jag virkade efter mönster, men jag kunde inte motstå dessa böcker. Har någon testat att virka något ur dessa?

Kommentarer
Skrivet av: Stina/Änglastina

Jag tittade precis på den ena,Supercute.Tänkte chansa på att den är bra.Man vill ju ha alla böckerna.Ska kolla vem som har dom billigaste.

Skönt att det känns bättre idag, men visst måste det kännas "tradigt" som vi säger i skåne

2009-12-10 @ 23:02:21
URL: http://[email protected]
Skrivet av: Virka amigurumih

AdLibris hade de ganska billigt allihop vad jag kunde se!

2009-12-10 @ 23:49:08
Skrivet av: Myzan

hej hopp!

jag har bok nr 2 o nr 3. har inte testat att virka nåt men tror tom jag kommer kunna virka på engelska eftersom det är väldigt bra förklaringar i början på alla förkortningar osv.

har juh precis lärt mig läsa mönster trots att jag kunnat virka sen jag var liten!

kramar

2009-12-13 @ 21:15:10
URL: http://vfw.bilddagboken.se
Skrivet av: elin

Hej !!



Jag tyckerer amigurrumi är världens sötaste saker och jag hade tänkt börja att virka sådana nu :)



Men en liten fråga :)..., var köper man tråden ??

2010-01-26 @ 19:52:03

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback