Virka amigurumi -

Grattis Maria!

Oj, så många som var sugna på ett par handvirkade inneskor till jul! Jättekul att de är så populära!

Den lyckliga vinnaren är nu dragen och det blev Maria som drog hem vinstlotten denna gång. Jag har mailat dig Maria, så meddela mig vilken modell, färg och storlek du vill ha på dina inneskor så fort som möjligt och om du vill ha någon dekoration på.

För er som inte hade turen med er denna gång - fortsätt besöka min blogg, så kör vi nästa tävling när jag får 10000 besökare! Jag ska redan nu börja fundera ut ett extra fint pris till den milstolpen.

Kommentarer
Skrivet av: pixi

Grattis Maria!!=)

2009-12-12 @ 10:00:06
URL: http://meandpixi.blogspot.com
Skrivet av: Maria

Tusen tack!! :D

Så glad jag blev för vinsten - jag som aldrig brukar vinna något!



2009-12-12 @ 10:15:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback