Virka amigurumi -

Alla mina mönster är gratis!

Här kommer länkar till alla mina tidigare betalmönster, som nu är kostnadsfria precis som utlovat. Vill du ge ett frivilligt bidrag till mina mönster, tas det tacksamt emot här:
Ja, jag vill ge ett bidrag!

Jag kommer att använda bidragen till att finansiera min virkhobby (garner, fyllnadsvadd, säkerhetsögon och som en liten morot för utvecklingen av ännu fler mönster).

Lycka till med virkandet!

Lilla My
Nasse
Mary Janes och Ballerina inneskor


Kommentarer
Skrivet av: Ninas Hörna

Hej igen! Har du mönster på Mumintrollen? såg på min blogg i gästboken att någon letade efter det. Jag har börjat själv men blir inte färdig och de som du har i "huvudet" är jättefina! Vi kanske kan byta mot något av mina? Elelr så kan jag få sälja dem i min butik mot viss ersättning?

2009-12-27 @ 19:56:27
URL: http://ninashorna.se
Skrivet av: Marica Rödebäck

Hej Hej!



Jag går just nu en kurs (webdesign) där vi skall skapa oss en hemsida från scratch. Jag funderar på att min hemsida skall handla om mina intressen (pyssling och virkning) och tänkte höra om jag skulle kunna få låna någon bild / mönster av dig att ha med på denna sidan, självklart så är det en länk till dig isåfall. Typ: Gratis mönster/Kolla in vad fint denna tjej virkar eller liknande så klickar dom där och så kommer dom till din sida ..



Eller eventuellt ha en bildsida där jag lägger upp några amigurumis från folk som virkat, om jag får låna bild vill säga .. Vad tycker du?

2010-01-20 @ 18:38:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Skrivet av: Anka

Hei hei. Husker ikke om jeg har sendt deg en takk for at jeg fikk bruke mønstrene dine av Mumi, skilpadden og Nasse.

2010-09-13 @ 12:40:16
URL: http://hekleriet.com
Skrivet av: Anka

PS. Bilder av dem ligger inne på min hjemme side. Og gleder meg ti flere mønstrer fra deg. Skal forsøke meg på Nalle, han var veldig søt;-)

2010-09-13 @ 12:47:04
URL: http://hekleriet.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback