Virka amigurumi -

Long time no see...

Jag har inte skrivit på bloggen på länge men jag har fått ganska stor efterfrågan på converseskor så jag virkar för fullt! :D Tänkte visa upp nya par sen i lite nya roliga färger som jag fick önskemål om.

Jag är också med i Buzzador blog nu och hoppas givetvis få testa lite roligt pyssel och handarbete som är min största hobby! Men självklart är det kul vilken produkt man än får prova.

Vill du också bli en Buzzador och testa gratis nyheter före alla andra? Anmäl dig här!

Här kommer förresten mina senaste skor, virkade i s.k. Chenillegarn vilket ger lite extra mockakänsla! :)




Pst! För er läsare som saknar mina amigurumis, så kan jag glädja er med att det är ett nytt gratismönster på gång! Håll utkik på bloggen så dyker det upp snart.

Kommentarer
Skrivet av: Virkhörnan

Så söta! Vad duktig du är!

2010-09-09 @ 19:49:45
URL: http://virkhornan.blogspot.com
Skrivet av: Sunna

De var underbara

2010-09-09 @ 22:36:29
URL: http://sunnasblogg.blogspot.com
Skrivet av: Åsa

Så himla fina. Du är jätte duktig. Roligt att se så många varianter av skorna.

2010-09-13 @ 12:45:38
Skrivet av: catja

Har du mönster jag kan få köpa på dem?

2011-08-25 @ 20:04:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback