Virka amigurumi -

God bloggsed...

Snälla ni, lägg inte ut reklam för t.ex. era webshoppar i mina kommentarer om jag inte har godkänt det innan. Nu råkade jag tyvärr även ta bort en kommentar från någon som tipsade om sin blogg, vilket förstås inte var meningen. Så du får gärna posta kommentaren igen. :)

Men för er som har olika kommersiella syften med era kommentarer ber jag er att fråga mig först och att hjälpa till att hålla min blogg så reklam och spamfri som möjligt. Som ni kanske har sett har jag själv tagit bort den mesta reklamen i form av banners från min blogg, utom den obligatoriska som medföljer i blogg.se.

Jag vet att jag själv har gjort/gör reklam för en del webshoppar och mässor o.s.v. men då är det mitt eget val och oftast när jag har någon form av samarbete eller utbyte med dessa.

Så snälla ni, fråga innan ni lägger upp reklam för era webshoppar o.d. så att jag själv kan välja vad jag gör reklam för - det tillhör god bloggsed tycker jag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback