Virka amigurumi -

Diggi loo diggi ley, alla tittar på mig...

Äntligen är alla skorna till testpanelen klara! Vår förste testare, Erik 12 månader, har redan hunnit prova sina skor eftersom vi träffade honom, storebror och mamma idag. De satt som en smäck och Erik var den tuffaste babyn i stan med de här fräcka skorna på fötterna! Detta var varianten med sula undertill. Lite tråkigt bara att han troligtvis kommer växa ur dem snabbt, för de satt verkligen som gjutna på foten nu.

Jag hoppas att skorna till de andra testarna kommer ha lite mer utrymme att växa i, jag har försökt räkna med lite extra marginal för tårna just för detta. Övriga skor till testpanelen kommer att skickas imorgon och ni bör ha dem på tisdag eller onsdag beroende på postgången.



Tack Erik för en mysig och fin dag idag med mamma och storebrorsan! :) Hälsa pappa också och säg att det var synd att han var tvungen att jobba...

Kommentarer
Skrivet av: paola

snälla kommer du att lägga upp mönstret på dom fräna skorna. älskar dom!

2010-06-06 @ 23:07:50
Skrivet av: Sunna

De är så grymma

2010-06-07 @ 12:15:35
Skrivet av: Erik & Hugo

Jag gillar verkligen mina skor och jag får många fina komplimanger! Tack igen!

2010-06-07 @ 12:20:03
Skrivet av: Claudia

Du har en award att hämta på min blogg!!!

2010-06-08 @ 18:16:26
URL: http://avrilami.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback