Virka amigurumi -

Ho ho! Ho ho!

Denna lilla uggleunge flög hem till oss för några dagar sedan!

Visst är den bedårande? Det är duktiga Zummer på Amigurumi i Fokus som har virkat den till mig, som sitt bidrag i Amigurumibytet.



Det har varit smått kaotiskt här hemma eftersom vi håller på att måla och möblera om och mitt i all röra försvann rådjuret jag virkade till amigurumibytet! Hur mycket jag än letade kunde jag inte hitta det. Jag skulle precis sätta mig ner och virka ett nytt (vilket jag starkt betvivlade att jag skulle hinna) när jag hittade det! Vilken lycka!

Nu förbereder jag paketet och lägger det i väskan så jag inte kan tappa bort det igen. Senast på måndag skickas det till nya ägaren - en vecka senare än jag först trodde.

Apropå Amigurumi i Fokus - mitt bidrag till månadens amigurumi på temat Vårtecken är klar!

Fröken Påsklilja blev mitt bidrag denna gång. Precis som alla bidrag till Månadens amigurumi är hon virkad på fri hand. Rösta gärna på mitt bidrag om ni gillar henne!


Kommentarer
Skrivet av: john

VAD SÖT! Du är så duktig

2010-04-24 @ 17:25:33
URL: http://johanbeat.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Vilken underbar blogg! Hittade hit genom facebook!! Mvh

2010-05-01 @ 21:27:36
URL: http://jennyspysselhorna.blogspot.com
Skrivet av: Lollo mamma till Vilda & Gravid igen <3

Vilka söta små filurer! virkar Amigurumi själv faktiskt & mycket annat =) Just nu har jag även en tävling på ett av mönstrena jag gjort, kika in vetja :)

2010-05-05 @ 11:09:56
URL: http://ettoettblirtre.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback