Virka amigurumi -

Mitt senaste projekt - My latest project

Stackars Charlie (min tukan) har lagts på is medan jag funderar på hur jag ska fortsätta med honom. Om sanningen ska fram så har det lite att göra med att det är så jobbigt att virka med svart garn och jag har ett nytt projekt som jag tycker är vansinnigt mycket roligare att virka på just nu - en tonårstjej!

Jag har börjat underifrån den här gången och hon har t.o.m. fått skor redan. Jag har bara antecknat detta mönster halvdant under tiden jag virkat, så det gäller att skriva ner allt nu för såna här tjejer vill jag nog virka fler av!

Poor Charlie (the toucan) has been neglected while I've been wondering how to proceed with him. The truth is my hesitation has to do with that I think it's harder to crochet with black yarn and I have a new project I think is so much more fun at the moment - a teenage girl!

I've started from the legs this time and she already has shoes. I've only taken short notes of this pattern so far, so now I have to start writing everything down, because I think I'm going to crochet more of these girls!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback