Virka amigurumi -

Sneak peak på "Månadens amigurumi"

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här, men jag har virkat en del i alla fall. En hel del babyskor, som är min nya passion...men också knåpat på mitt bidrag till Amigurumi i fokus tävling "Månadens amigurumi". Här kommer en liten förhandstitt på häxan Hedda, som ska bli mitt bidrag så småningom.



Benen är kvar, samt monteringen och lite detaljer. Hedda är en lite fåfäng häxa som gärna klär sig i utmanande kortkort klänning med spetskant. Benen blir nog med svarta stay-ups och lila pumps.

Kommentarer
Skrivet av: Ninnu

Jag har en fråga. Var hittar du dina mönster till alla dina amigurumi? :D

2009-09-11 @ 21:45:27
Skrivet av: Virka amigurumi

Hej Ninnu!

Jag hittar på de flesta mönster till mina amigurumis själv! :)

2009-09-12 @ 14:00:01
URL: http://crochetamigurumi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback