Virka amigurumi -

Mumin har fått en vän! Mönster på Lilla My.

Mitt lilla virkprojekt under semestern var tänkt att bli en delfin eller en val, men se vad som växte fram istället...ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig med garnet och virknålen! Lilla My kom till när jag virkade olika djurfigurer, som alla fick samma kropp men olika huvuden. Jag kommer att lägga upp en eller flera av dem som gratismönster här på bloggen vad det lider.

Lilla My blev dock den mest avancerade av dem, eftersom hon också fick armar och fötter.



Som vanligt är mönstret gratis, men endast för privat bruk och får ej säljas vidare i någon form. Vill du ge ett frivilligt bidrag till mina mönster, tas det tacksamt emot här:
Ja, jag vill ge ett bidrag!

Kommentarer
Skrivet av: Therese

ÅÅÅ vad söt! Jag älskar att virka amigurumis



2009-11-04 @ 08:54:27
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Hur cool som helst!

2010-02-28 @ 13:16:02
URL: http://www.madeinhstd.se
Skrivet av: Vickanflickan

Gulligt med lilla My. Den ska jag nog virka!

2011-02-19 @ 13:55:25
URL: http://viktoriaohasse.blogspot.com
Skrivet av: malle

Super söt lilla My. Gjorde mumin förra veckan och gav bort i doppresent. är fortfarande nybörjare på detta med att virka, men den blev mkt bra. Jag undrar hur stor denna lilla My blir. Har fått beställning från min syster My till hennes nyckerring. Blir den för stor för att ha till bilnyckeln. tack på förhand. Du gör jätte fina grejer.

2011-05-19 @ 17:08:24
Skrivet av: malle

Super söt lilla My. Gjorde mumin förra veckan och gav bort i doppresent. är fortfarande nybörjare på detta med att virka, men den blev mkt bra. Jag undrar hur stor denna lilla My blir. Har fått beställning från min syster My till hennes nyckerring. Blir den för stor för att ha till bilnyckeln. tack på förhand. Du gör jätte fina grejer.

2011-05-19 @ 17:11:52
Skrivet av: my

gud va sööt!! ^-^

2011-09-15 @ 16:19:32
URL: http://wyrdavard.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback