Virka amigurumi -

Linns små inneboende

De här nyckelpigorna har jag virkat till Linn Amigurumi i fokus. De var mitt bidrag i amigurumiutbytet som gjordes på initiativ av Pysselkiisen - ni har väl spanat in hennes fina blogg? Jag och Pysselkiisen har faktiskt något gemensamt förutom intresset för virkning och amigurumis - vi har båda en rödrandig katt hemma! Ni har ju sett Chaplin (vår svarta katt tillsammans med häxan Hedda) här i bloggen, men vi har också Chili som är rödrandig.



Jag är så glad att nyckelpigorna fått ett så fint nytt hem hos Linn i krukväxten! :)

Kommentarer
Skrivet av: pixi

Oj vad söta ,likaså den lilla grisen ..skitsöööt!! =)

2009-11-25 @ 08:35:19
URL: http://meandpixi.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback