Virka amigurumi -

Tokig på Tukanen - Tired of the Toucan

Mitt nya projekt är att virka en Tukan, med inspiration från den här färgglada bilden. Det känns dock som jag tagit mig lite vatten över huvudet! Det är svårt att få till huvudet snyggt, eftersom jag vill göra det tvåfärgat. Dags att repa upp och ta om det från början med det gula, så att övergången mellan det gula och svarta blir jämn och fin! Ännu har jag definitivt inte gett upp! :)


I'm a bit tired of the Toucan, which is my new crochet project. I was inspired by this colorful picture, and really want to make an amiguri Toucan. However, it's hard to get the right two-colored look of the head and I'm starting to think maybe I was too enthusiastic with this amigurumi. But I've not given up yet!



Huvudet blir som ni ser snett i övergången, dags att repa och byta färg på annat vis!
The color transition of the head is not nice, so now I'm going to start it over and make it another way instead.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback