Virka amigurumi -

Tonårstrubbel - Teenage trouble

Äntligen är hon klar - min tonårstjej! Det blev en modemedveten blondin med mycket attitud och lite bimbo-look som växte fram. Jag funderar fortfarande på namn - vad tycker ni att hon ska heta?

Finally she's finished - my teenage girl! She became a fashion blonde with a lot of attitude and a slight bimbo-look. I'm still considering what her name is - what do you think?

 

Hon kan vara förtjusande....men surar om hon inte får som hon vill!
She can be delightful ...but she also throws tantrums if she's not happy!

Suck, den här tjejen lär nog bli lite krävande! Jag vill virka en till tjej, i hudfärgat garn med utbytbara kläder. En lite lugnare kanske...  ;) Men det får bli ett senare projekt, nu ska jag fundera på nästa veckas pendlarpyssel!

Sigh, I think she's going to be a handful! I would like to crochet one more girl in skin-coloured yarn and with changable clothes. A calmer one... ;) But that's going to be a later project, now I'm going to prepare next weeks commuter's crochet project.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jag tycker hon ska heta blondin-bella XD

2009-08-03 @ 21:40:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Blog:

Kommentar:

Trackback